vrijdag 5 november 2010

Te veel tegelijk..



Ken je dat? Dat je álles leuk vind en met 10 dingen tegelijk bezig bent? Ik heb nu zo'n moment. Ik ben voor de logeerkamer een schilpad aan het maken waar een muziekdoosje in komt. De 2 schilden zijn nu af en kan aan de pootjes, kop en staart beginnen..


Dan wou ik nog een delftsblauwe ketting voor mezelf maken. Heb al een heleboel kralen uitgezocht en op de foto hier onder zie een aantal kralen. Ik heb iemand gevonden die de ketting voor me gaat maken. Dan heb ik wat tijd extra voor mijn andere projecten.

Dan heb ik nog een aantal knipjes die ik ga maken voor schoenkadootjes (5 dec.)


Tja en dan heb ik ook nog een sjaal die ik aan het breien ben. Nou ja breien, ik doe mijn best. Ik kwam deze wol tegen in de winkel op urk en vond het super..maar...nog nooit breinaalden vast gehad! Toch gewoon de wol willen hebben,maar juist op dat moment was het helemaal uitverkocht. Via via heb ik toch nog een bolletje gevonden. Met hulp van de buurvrouw heb ik nu toch al een een aantal cm gedaan..

Tja en dan komen de kerstkaarten nog..Heb er al een tiental af, maar moet er nog meer..Vanmiddag is de postbode aan de deur geweest met een cartridge voor de cricut, alleen was ik niet thuis. Er lag een briefje door de deur, dat de postbode morgen weer zou komen, afwachten dus maar!

Zal wanneer 1 van de projecten af is weer een plaatje plaatsen!
Tot Gauw..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten